ツکد فاویکن عاشقانهツ

> اولین سالگرد عقدمون مبارک نفسم....

╬♥═╬عآشـ❤ـقــآنـــهـ هـــآ╬♥═╬

عــآشــقـــانــه هـــایـــم تـــمــامـــی نـــدارنــد وقـــتـــی تــو بــهـــتـــریـــن اتـــفـــاق زنـــدگـــیـــم هـــســـتـــی...

اولین سالگرد عقدمون مبارک نفسم....

امروز اولین سالگرد عقمونه

محمدم خیلی دوستت دارم،خودتم میدونی؛ولی ببخشید اگه توی این مدت اذیتت کردم‌،ناراحتت کردم،به قول خودت لوس بازی در اوردم و....

یادته چند شبه پیش  گفتی هم یه دختر هم کوچولوی خانواده؛چه شود... اوه اوه اوه

بد جنس خان!!!چشمک

امشب ساعت ۹میشه یه سال که باهم ازدواج کردیم،خیلی زود گذشت اخه وقتی باهم باشیم زمان خیلی زود واسم میگذره.

ایشالا که به پای هم پیر بشیم مورچه کوچولوی خودم....بوسه

اورده دنیا یه دونه

اون یه دونه پیش منه

خدا فرشته هاشو که

نمیسبره دست همه 

(اینم کادوی من)



نظرات شما عزیزان:

سادات
ساعت8:43---4 بهمن 1393
مبااااااااااارک باشه.....نازی....خیلی وبتون قشنگه.....ایشالا درکنارهم سالهای سال زندگی خوب و خوشی داشته باشین.....
پاسخ:مرسی فدات شم


dina
ساعت16:58---3 بهمن 1393
اخی عزییییزممممممم سالگردتون مبارک ایشالله ب پای هم پیربشین

وبت عااالی بود عزیزممممم
پاسخ: ممنون عزیز دلم


محمد
ساعت10:34---29 دی 1393

منم خیلی دوستت دارم عشقمممم.شما ببخشید اگه من اذییتت کردم
مرسی که کنارم بودی و هوامو داشتی و از اینکه باهام هستی و مهربونی ممنونم
سالگرد عقدمون مبارک،خیلی دوستت دارم نفسم




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 28 دی 1393برچسب:, ساعت 15:18 توسط khadijeh